Pagine

Me ty kaq pranë - Altin Goci

Intro:
Am F C G

Am                       F

Mbi vargje yjesh ëndërroj,
C            G 
si do të vish ngadalë. 
Am                   F
Si vala bregun më s’do lag, 
C                 G
me vaj këtë natë. 

Am                    F

Sa shumë gjëra s'të kam thënë, 

C                G
si vdekjen kam takuar.

Am              F 
Tokën e kam ndjerë aq pranë 
C          G
me ty në duar. 

Am                    F
Kujtimet, letrat më si kam, 
C                G
veç puthje edhe sytë. 

Am                   F                    C  G
Të tjerat ty unë ti kam dhënë. 


Am                  F 
Tani më duhet thjesht të vij,
C            G 
të të vendos mbi mal.

Am                         F 
Me copëza gurësh të krijoj,

C               G 
me mijëra fjalë. 

Am       F    C              G
Ti je, je       me ty kaq pranë,

Am              F               C  G 
si hënë mes yjesh vjen. 
Am       F  C                 G

Ti je, je     dëshirë dhe zjarr,
Am           F                C       G               
me pritjen buzët djeg,buzët djeg. 

Am F C G


Am                       F
Mbi vargje yjesh ëndërroj,
C            G 
si do të vish ngadalë. 
Am                   F
Si vala bregun më s’do lag, 
C                 G
me vaj këtë natë. 


Am                      F
Kujtimet prapë i mblodha bashkë, 
C        G
me ty dëshirat shpreh. 
Am                               F                C  G
Të ngroh me zjarr unë trupin tënd. 

Am                    F
Dhe hijet prapa më s’do vijnë
C              G 
as diellin që se pamë.
Am                  F            C       G
Me rreze drite të krijoi dhe të të fal 


Am       F    C              G

Ti je, je       me ty kaq pranë,

Am              F               C  G 
si hënë mes yjesh vjen. 
Am       F  C                 G

Ti je, je     dëshirë dhe zjarr,
Am           F                C       G               
me pritjen buzët djeg,buzët djeg