Pagine

Fisnikët - Zotëria juaj

Am                                    G
Pse po më qortoni zotëria juaj
G                                           Am
Vajzën tuaj e dua dhe për të vuaj
Am                                         G
Më quajtët huligan dhe shkatraz, dhe shkatraz
G                                                  Am 
The s’je për vajzën time more rrugac, more rrugac
C                                                G
Kur thërras në telefon shan e bërtet, shan e bërtet
G                                         Am
Vajzën tuaj se lëshoni në qytet, në në qytet

Am                                   G
Pse po më qortoni zotëria juaj
G                                          Am
Vajzën tuaj e dua dhe për të vuaj
Am                                       G
Pse s’po na lejoni të lutem më thuaj
G                                      Am
Dhe kur ajo më don zotëria juaj


Am                                        G
Më quajtët të sëmurë dhe të marrë, dhe të marrë
G                                       Am
The ti s’ke shtëpi more qyqar, more qyqar
C                                                    G
Une kam zemër të ciltër e shpirt fisnik,e shpirt fisnik
G                                         Am
Nuk jam si ti i egër dhe pasanik, dhe dhe pasanik

Am                                   G
Pse po më qortoni zotëria juaj
G                                          Am
Vajzën tuaj e dua dhe për të vuaj
Am                                       G
Pse s’po na lejoni të lutem më thuaj
G                                      Am
Dhe kur ajo më don zotëria juaj
Am
Zotëria juaj
Am 
Zotëria juaj!