Pagine

Të lutem më harro - Hareja

Dm
Nuk është ashtu si thua ti 
C
çdo herë diçka don t’më gënjesh 
Dm
E drejta vështirë në shesh depërton 
C                                                  Dm                  C
Fjala e rrejshme shpejt kalon ou ooo ou ooo ou ooo

Dm
T'kujtohen ato fjalë që aspak si dua
C 
Që ti mi ke thënë dhe prapë mi thua 
Dm
Përse po të pyes ashtu më shikon
C                                                            Dm                  C
E bëhesh sikur se fare s´më kupton ou ooo ou ooo uo ooo

Dm
E vërtëtë është kjo që tash të thashë 
A#                   C
E dashura ime mos u hidhëro 
Dm
Të lutem mos qaj mua më dëgjo 
A#                                  C
Dua përgjithmonë  t’më harrosh. 

Dm
Cdo herë në fillim bëhesh e shqetësuar 
C
E në fund mbetesh e hidhëruar 
Dm
Rrugëdalje për ty e më shumë kerkoje 
C                                                       Dm                  C
Tjera vogelushe unë do të shijoj ou ooo ou ooo ou ooo

Dm
E vërtëtë është kjo që tash të thashë 
A#                   C
E dashura ime mos u hidhëro 
Dm
Të lutem mos qaj mua më dëgjo 

A#                                  C
Dua përgjithmonë  t’më harrosh.