Pagine

Ritmi jetës sonë (Rrjedhin mëngjeset) - Vaçe Zela

G               Am
Rrjedhin o mëngjeset
G               C
rrjedhin si ujëvara
G                    Am
ja kështu mes njerëzve
E                     Am
jeta jonë edhe hapat
G                  Am
Hyj dhe unë mes tyre
G                       C
shtoj një fjalë, një këngë
G                       Am
është kjo këngë e jetës
Dm
për ty Shqipëri
F                       E
për ty Shqipëri, moj nënë   
Am
Më merr në krahët e tua
F
si merr fëmijën nëna
G
që ballin të ma puthi
C                E
edhe dielli dhe hëna
Am
Unë marr nga drita jote
F
ti merr nga zemra ime
G
dhe dorë për dore rendim
E
e shtrenjta jeta ime   


G                  Am
Rrjedhin o buzëmbrëmjet
G               C
rrjedhin kaltërojne
G                    Am
në një kënd të globit
E                Am
rritim jetën tonë
G                   Am
Hyj dhe unë mes tyre
G                     C
shtoj një fjalë, një këngë
G                       Am
është kjo këngë për jetën
Dm
për ty Shqipëri
F                        E
për ty Shqipëri, moj nënë
Am
Më merr në krahët e tua
F
si merr fëmijën nëna
G
që ballin të ma puthi
C                E
edhe dielli dhe hëna
Am
Unë marr nga drita jote
F
ti merr nga zemra ime
G
dhe dorë për dore rendim
E
e shtrenjta jeta ime