Pagine

Kur të jesh mërzitur shumë - Ardit Gjebrea

Dm
Këtu s' do te jem, do jem larguar
                                A
Ne tokë i tretur si të tjerët,
                            A7
Në kafenen e preferuar
                                       Dm
Nuk do më shohin kamarierët.
D7
Dhe nëpër udhët ku kam ecur,
                                     G#m
S'do ndihet kolla ime e thatë,
        A7
Mbi varrin tim do rrij i heshtur
                                  Dm
Një qiparis si murg i ngratë.

A7
Po kur të jesh mërzitur shumë.
                             Dm
Ne raft te librave kerkomë,
          F                           G#m
Atje i fshehur do të jem une,
     C7                               F
Në ndonjë varg a ndonjë shkronjë
A7
Mjafton që librin pak ta heqësh
                                           Dm
Dhe unë do zbres, do vij pas teje
        F                          G#m
Ti si dikur me mall do qeshësh,
          C7                   F
Si një blerim pas një rrekeje.
                   A7
Dhe unë do të zbres do vij pas teje 
        Dm
do të vij


Dm
Këtu s' do te jem, do jem larguar
                                A
Ne tokë i tretur si të tjerët,
                            A7
Në kafenen e preferuar
                                       Dm
Nuk do më shohin kamarierët.

D7
Ti do trishtohesh atëherë,
                                                G#m
Se s'do më kesh në dhomë të gjallë,
         A7
Dhe, kur në xham të fryjë erë,
                                     Dm
Do qash me erën dalëngadalë.

A7
Po kur të jesh mërzitur shumë.
                             Dm
Ne raft te librave kerkomë,
          F                           G#m
Atje i fshehur do të jem une,
     C7                               F
Në ndonjë varg a ndonjë shkronjë

A7
Mjafton që librin pak ta heqësh
                                           Dm
Dhe unë do zbres, do vij pas teje
        F                          G#m
Ti si dikur me mall do qeshësh,
          C7                   F
Si një blerim pas një rrekeje.
                   A7
Dhe unë do të zbres do vij pas teje 
        Dm
do të vij