Pagine

Moj e bukura more - Popullore

Dm             A7    Dm
Moj e bukura more'eee
         A7                 Dm
Si të lash e më s'te pash
Dm             A7    Dm
Moj e bukura more
         A7                 Dm
Si të lash e më s'te pash

Dm           G     Dm
Si të lash, si të lash
G     Dm     A7       Dm
Si të lash e më s'të pash
Dm           G    Dm
Si të lash, si të lash
G     Dm     A7       Dm
Si të lash e më s'të pash

Dm                 A7      Dm
Atje kam unë zonjën nanë
        A7                  Dm
Atje kam edhe tim atë
Dm                 A7      Dm
Atje kam unë zonjën nanë
        A7                  Dm
Atje kam edhe tim vlla

Dm           G    Dm
Atje kam, atje kam
G     Dm          A7       Dm
Atje kam, unë zonjën nanë
Dm           G    Dm
Atje kam, atje kam
G     Dm          A7       Dm
Atje kam, unë zonjën nanë

Dm             A7    Dm
Moj e bukura more
         A7                 Dm
Si të lash e më s'te pash