Pagine

Hero i qytetit pa lum - Gjurmët

Fm
Në këtë qytet pa lum
si i huaj rri 
                     D
i hakmerrem kohës me një gotë 
Bm                   Fm
raki mendoj në ty. 
Fm
Do të bëja Teutë 
Sikur t`isha mbret 
                             D
po n'këtë kohë pa sens 
                             Bm
njërëzit kanë lujt mendsh 
Fm
e unë se kam as një dyshk ne xhep

Fm
O më trego si të bëhesh hero 
                          A      E
në këtë kohë pa kohë. 
          Fm                       A
O më trego si të bëhesh hero
                          E
në këtë kohë pa kohë. 

Fm
Bleva një gazetë 
ecja në udhë pa udhë 
                     D                        Bm                    
i hakmerrem kohës me një poezi 
                 Fm
ndeza një flak o një flak për ty
Fm
Do të bëja Teutë 
Sikur t`isha mbret 
                             D
po n'këtë kohë pa sens 
                             Bm
njërëzit kane lujt mendsh 
Fm
e unë se kam as një dyshk ne xhep

Fm
O më trego si të bëhesh hero 
                          A      E
në këtë kohë pa kohë. 
          Fm                       A
O më trego si të bëhesh hero
                          E
në këtë kohë pa kohë.